Oto co należy zrobić

Zawsze radzimy, aby najpierw skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Jeżeli masz zastrzeżenia dotyczące konkretnego przypadku, na przykład istnieje powód, dla którego nie ponosisz odpowiedzialności za spłatę, powinieneś/powinnaś najpierw porozmawiać z osobą administrującą daną sprawę, wskazaną w otrzymanym od nas piśmie.

Możesz również zgłosić zastrzeżenie wobec wezwania na naszej stronie klienta Plan & Pay.

Ważne jest, aby wyraźnie i szczegółowo opisać przyczynę składania skargi. Staraj się opisywać wszystko bardzo konkretnie i zawsze podawaj następujące informacje:

  • Twoje dane kontaktowe (imię i nazwisko, numer telefonu i adres e-mail)
  • Numer sprawy 
  • Z jakiej przyczyny odrzucasz zaproponowane przez nas warunki spłaty?
  • Jaki błąd – Twoim zdaniem – popełnił ktoś z grupy Alektum?
  • Kiedy miało miejsce to zdarzenie i jak nawiązano kontakt (pismo, telefon, e-mail)?

Jaki jest następny krok?

Wszelkie skargi są rozpatrywane zgodnie z naszą polityką dotyczącą rozpatrywania skarg, więc Twoja skarga zostanie szybko i obiektywnie zbadana przez kogoś, kto nie był zaangażowany w Twoją sprawę od samego początku. Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko proces kontroli dobiegnie końca.

Dane osobowe

Składając skargę, zgadzasz się na przetwarzanie przez Alektum sp z o.o. danych osobowych przedstawionych w formularzu. Dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.

Masz prawo, aby – po złożeniu pisemnego wniosku – żądać zaktualizowania, sprostowania bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.