Polityka prywatności

Dla Grupy Alektum Twoja prywatność jest bardzo ważna.. Aby informacje na temat tego, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe, były bardziej transparentne i przejrzyste, podzieliliśmy naszą politykę prywatności na różne części. To, która część polityki prywatności, dotyczy Ciebie i Twoich danych, zależy od tego, czy odwiedzasz naszą stronę internetową, prenumerujesz nasz newsletter, czy w jakikolwiek inny sposób kontaktujesz się z nami.. Każda część polityki prywatności opisuje bardziej szczegółowo, jakie dane osobowe posiadamy i jak je wykorzystujemy.  Znajdziesz tutaj także informacje o swoich  prawach oraz informację jak z nich skorzystać. Informacje na temat plików cookie możesz znaleźć w naszej polityce plików cookies. 

Polityka prywatności witryny internetowej i newslettera 

W polityce prywatności informujemy o sposobach zbierania i przetwarzania danych osobowych przy korzystaniu z naszej strony internetowej, lub przy prenumerowaniu naszego newslettera. 

Alektum jest odpowiedzialne za wszystkie dane osobowe gromadzone za pomocą witryny internetowej i newslatteraMożesz skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danychlistownie pisząc na adres Alektum Sp. z o.o. lub mailowo wysyłając wiadomość na adres rodo@alektumgroup.pl. Informacje o naszej firmie, dane adresowe, numery telefonów i formularz kontaktowy znajdują się na dole strony. 

Dane osobowe – definicja i informacja o tym, co rejestrujemy 

Dane osobowe to wszelkie dane, które można wykorzystać osobno lub razem z innymi informacjami, w celu identyfikacji, kontaktu czy lokalizacji osoby fizycznej lub, które użyte w odpowiednim kontekście dają taką możliwość. 

Kiedy odwiedzasz naszą stronę webową możesz zostać poproszony o podanie swojego imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu, nazwy twojej firmy, numeru sprawy lub innej informacji, ułatwiającej efektywną obsługę twojej wizyty.  

Pamiętaj, że informacje, które nam przekazujesz, zostaną zarejestrowane. W związku z tym prosimy o zachowanie ostrożności w przypadku poufnych danych osobowych i nieujawnianie informacji objętych definicją danych osobowych szczególnych kategorii ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych (RODO), takich jak np. dane ujawniające stan zdrowotny, rasępochodzenie etniczne lub poglądy polityczne. 

Nasze oferty produktów i usług nie są skierowane do dzieci. 

Dane osobowe – kiedy je zbieramy 

Zbieramy twoje dane osobowe: 

  • kiedy podajesz nam swoje dane kontaktowe przy zamawianiu informacji o naszych produktach lub usługach, niezależnie od tego, czy zamówienie jest dokonywane za pomocą formularza internetowego znajdującego się na naszej stronie, przez telefon czy przy okazji spotkania osobistego
  • kiedy podajesz nam swoje dane kontaktowe za pomocą poczty elektronicznej 
  • gdy subskrybujesz nasze newslettery przesyłane pocztą elektroniczną
  • podczas pobierania dokumentów z naszej strony internetowej
  • kiedy zapisujesz się na jedno z naszych wydarzeń lub seminariów (w tym webinarów)
  • z otwartych źródeł publicznie dostępnych, np. LinkedIn lub z witryn internetowych innych firm

Dane osobowe – jak z nich korzystamy

Możemy wykorzystywać informacje, które zbieramy na twój temat, gdy zamawiasz subskrypcję naszego newsletterawypełniasz ankietę lub odpowiadasz na inną formę komunikacji marketingowej, poruszasz się po naszej stronie internetowej lub korzystasz z jej funkcji, do celów opisanych poniżej: 

  • aby monitorować korzystanie z naszych stron internetowych i naszych newsletterów, tak żebyśmy mogli dopasowywać stronę internetową, treści i oferty produktówdo Twoich zainteresowań i potrzeb, a także mieć dobre rozeznanie, które treści newslettera są najbardziej interesujące dla subskrybentów (więcej informacji znajduje się w naszej polityce plików cookie).  Możliwość przetwarzania przez nas danych uwarunkowana jest Twoją zgodą; 
  • aby móc odpowiadać na pytania i zamówienia i/lub świadczyć zamówione usługi, łącznie z odpowiedziami na pytania.  Aby móc wysyłać materiały konkursowe, marketingowe, kwestionariusze lub inne materiały ze strony internetowej oraz odpowiadać na zapytania drogą elektroniczną lub telefoniczną.  Przetwarzanie przez nas danychopiera się na umowie lub porozumieniu oraz na równowadze między naszym uzasadnionym interesem, a interesem nadawców wiadomości, naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych; 
  • aby dokonywać ocen produktów i usług. Przetwarzanie przez nas danychopiera się na równowadze między naszym uzasadnionym interesem, a interesem naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych; 
  • aby wysyłać newslettery i zaproszenia. Przetwarzanie przez nas danychjest uwarunkowane Twoją zgodą. Jeśli jesteś naszym klientem lub pracujesz dla jednego z naszych klientów, przetwarzanie przez nas danych opiera się na równowadze między naszym uzasadnionym interesem, a interesami naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych. 

Nasze newslettery 

Jeśli subskrybujesz nasz newsletter, możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie, klikając w link rezygnacji znajdujący się we wszystkich wysłanych newsletterach. Możesz też zrezygnować z subskrypcji, przesyłając rezygnację za pomocą formularza kontaktowego na dole tej strony. 

Komunikacja pocztą elektroniczną

Ważne! Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej zawsze wiąże się z ryzykiem dotyczącym bezpieczeństwa i poufności. Dlatego pamiętaj aby unikać wysyłania pocztą elektroniczną wiadomości zawierających poufne informacje czy dane, które nie powinny być czytane przez osoby nieupoważnione. 

Przechowywanie i dostęp do danych osobowych 

Twoje dane osobowe są przechowywane w bezpiecznych sieciach i tylko kilka osób, ze specjalnymi uprawnieniami i zobowiązanych tajemnicą zawodową, ma do nich dostęp. Ponadto wszystkie przekazywane przez Ciebie poufne informacje orazinformacje dotyczące wiarygodności kredytowej są szyfrowane za pomocą technologii Secure Socket Layer (SSL). 

Podejmujemy również szereg środków zabezpieczających, gdy użytkownik wprowadza, wysyła lub czyta swoje informacje, aby zachować maksymalne bezpieczeństwo i ochronę danych osobowych. 

Ujawnianie danych osobowych stronom trzecim 

Nie sprzedajemy, nie wymieniamy ani w żaden inny sposób nie przekazujemy Twoich danych osobowych stronom trzecim.  Nie dotyczy to jednak hostów witryn internetowych ani innych partnerów biznesowych, których usług używamy do prowadzenia naszej witryny, utrzymywania naszej działalności biznesowej lub wypełniania obowiązków serwisowych i usług na rzecz naszych użytkowników, pod warunkiem, że strony te wyrażą zgodę na poufne traktowanie danych osobowych. Możemy również ujawniać informacje, gdy jest to wymagane przez prawo lub w celu zachowania polityki naszej witryny lub ochrony praw naszych lub innych stron, prawa własności lub bezpieczeństwa. 

Jednak dane gości, których nie można zidentyfikować, mogą zostać ujawnione stronom trzecim w celach marketingowych i reklamowych lub w innych celach. Takie informacje są gromadzone tylko wtedy, gdy wyraziłeś zgodę, zobacz naszą politykę plików cookie, aby uzyskać więcej informacji.    

Na naszej stronie nie przedstawiamy nie oferujemy produktów ani usług innych osób prawnych bądź fizycznych.

Czas przechowywania danych osobowych 

Przechowujemy dane osobowe tylko tak długo, jak to jest konieczne do wypełnienia danego celu. Czas przechowywania danych osobowych różni się w zależności od celu, w jakim je wykorzystujemy. Rutynowo aktualizujemy listy subskrybentów naszych  newsletterów i usuwamy informacje o użytkownikach, którzy nie są już aktywni. 

Prawa użytkownika 

Masz szereg praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Osobowych (RODO)

  • Dostęp: Masz prawo dostępu do swoichdanych osobowych, które przechowujemy, , oraz prawo wiedzieć, w jakim celu je wykorzystujemy. Możemy poprosić Cię o potwierdzenie swojej tożsamości, gdy poprosisz o informacje na podstawie tego prawa.  Gdy otrzymamy takie żądanie, odpowiemy tak szybko, jak to będzie możliwe i nie później niż w ciągu 30 dni. 
  • Korekta: Masz prawo, aby nieprawidłowe lub niekompletne dane osobowe dotyczące Twojej osoby zostały poprawione lub uzupełnione.
  • Usunięcie: Masz prawo do usunięcia swoich danych osobowych. Otrzymane wnioski o usunięcie oceniamy indywidualnie dla każdego przypadku i odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe i nie później niż w ciągu 30 dni. Jeśli jesteś autorem jakichkolwiek treści na stronie Alektumi chcesz, aby te treści zostały usunięte, daj nam znać. 
  • Ograniczenie:Masz prawo zażądać ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych w niektórych przypadkach, na przykład, jeśli uważasz, że informacje są nieprawidłowe lub jeśli przeciwstawiasz się naszemu uzasadnionemu interesowi przetwarzania danych.  

 Jeśli chcesz skorzystać z któregokolwiek z tych praw, skontaktuj się z nami pod adresem rodo@alektumgroup.pl 

Linki zewnętrzne 

Pamiętaj, że jeśli użyjesz linków, aby opuścić naszą stronę i przejść do innej witryny, niniejsze zasady przestaną obowiązywać, gdy tylko opuścisz naszą stronę. Twoja aktywność na innych stronach internetowych podlega odpowiednim zasadom i politykom tych stron. 

Sprzeciwy wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych 

Nie wahaj się z nami skontaktować, jeśli masz zastrzeżenia do tego, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe! Skontaktuj się z nami pod adresem rodo@alektumgroup.pl. 

Korzystając ze swoich praw możesz także zgłosić skargę w sprawie przetwarzania przez Alektum Twoich danych osobowych do Urzędu Ochrony Danych Osobowych  z siedzibą przy ul. Stawki 200-193 Warszawa