Zawsze radzimy, aby najpierw skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Jeżeli masz zastrzeżenia dotyczące konkretnego przypadku, na przykład istnieje powód, dla którego nie ponosisz odpowiedzialności za spłatę, powinieneś/powinnaś najpierw porozmawiać z osobą administrującą daną sprawę, wskazaną w otrzymanym od nas piśmie.
Możesz również zgłosić zastrzeżenie wobec wezwania na naszej stronie klienta Moje strony.
Ważne jest, aby wyraźnie i szczegółowo opisać przyczynę składania skargi. Staraj się opisywać wszystko bardzo konkretnie i zawsze podawaj następujące informacje:
Wszelkie skargi są rozpatrywane zgodnie z naszą polityką dotyczącą rozpatrywania skarg, więc Twoja skarga zostanie szybko i obiektywnie zbadana przez kogoś, kto nie był zaangażowany w Twoją sprawę od samego początku. Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko proces kontroli dobiegnie końca.
Składając skargę, zgadzasz się na przetwarzanie przez Alektum sp z o.o. danych osobowych przedstawionych w formularzu. Dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
Masz prawo, aby – po złożeniu pisemnego wniosku – żądać zaktualizowania, sprostowania bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Alektum sp. z o.o. od 14 stycznia 2014 r. jest członkiem Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce i niezmiennie stosuje się do Zasad Dobrych Praktyk.
Otrzymany Certyfikat Etyczny ZPF jest potwierdzeniem zgodności praktyk biznesowych z Zasadami Dobrych Praktyk.
W trosce o jakość naszych usług i bezpieczeństwo informujemy, że w przypadku uznania naruszenia przez Alektum obowiązujących Zasad Dobrych Praktyk, możesz wnieść skargę bezpośrednio do Komisji Etyki ZPF. W celu zgłoszenia skargi należy przesłać wniosek z prośbą o zbadanie zgłoszonego naruszenia.
Pod poniższym linkiem udostępniamy link do informacji dotyczących wniosku, jaki należy przesłać: https://zpf.pl/etyka/wniosek-do-komisji-etyki/
Więcej informacji o Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce można znaleźć na stronie https://zpf.pl/.