Złóż skargę

W Grupie Alektum staramy się nieustannie podnosić jakość naszych usług i zapewnić wszystkim osobom, które się do nas zwracają profesjonalny, szybki i sprawny kontakt. Jeśli masz jakiekolwiek uwagi lub skargi dotyczące naszych usług, skontaktuj się z nami.

Oto co należy zrobić

Zawsze radzimy, aby najpierw skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Jeżeli masz zastrzeżenia dotyczące konkretnego przypadku, na przykład istnieje powód, dla którego nie ponosisz odpowiedzialności za spłatę, powinieneś/powinnaś najpierw porozmawiać z osobą administrującą daną sprawę, wskazaną w otrzymanym od nas piśmie.

Możesz również zgłosić zastrzeżenie wobec wezwania na naszej stronie klienta Moje strony.

Ważne jest, aby wyraźnie i szczegółowo opisać przyczynę składania skargi. Staraj się opisywać wszystko bardzo konkretnie i zawsze podawaj następujące informacje:

  • Twoje dane kontaktowe (imię i nazwisko, numer telefonu i adres e-mail)
  • Numer sprawy
  • Z jakiej przyczyny odrzucasz zaproponowane przez nas warunki spłaty?
  • Jaki błąd – Twoim zdaniem – popełnił ktoś z grupy Alektum?
  • Kiedy miało miejsce to zdarzenie i jak nawiązano kontakt (pismo, telefon, e-mail)?

Jaki jest następny krok?

Wszelkie skargi są rozpatrywane zgodnie z naszą polityką dotyczącą rozpatrywania skarg, więc Twoja skarga zostanie szybko i obiektywnie zbadana przez kogoś, kto nie był zaangażowany w Twoją sprawę od samego początku. Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko proces kontroli dobiegnie końca.

Dane osobowe

Składając skargę, zgadzasz się na przetwarzanie przez Alektum sp z o.o. danych osobowych przedstawionych w formularzu. Dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.

Masz prawo, aby – po złożeniu pisemnego wniosku – żądać zaktualizowania, sprostowania bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

Wniosek do Komisji Etyki

Alektum sp. z o.o. od 14 stycznia 2014 r. jest członkiem Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce i niezmiennie stosuje się do Zasad Dobrych Praktyk.

Otrzymany Certyfikat Etyczny ZPF jest potwierdzeniem zgodności praktyk biznesowych z Zasadami Dobrych Praktyk.

W trosce o jakość naszych usług i bezpieczeństwo informujemy, że w przypadku uznania naruszenia przez Alektum obowiązujących Zasad Dobrych Praktyk, możesz wnieść skargę bezpośrednio do Komisji Etyki ZPF. W celu zgłoszenia skargi należy przesłać wniosek z prośbą o zbadanie zgłoszonego naruszenia.

Pod poniższym linkiem udostępniamy link do informacji dotyczących wniosku, jaki należy przesłać: https://zpf.pl/etyka/wniosek-do-komisji-etyki/

Więcej informacji o Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce można znaleźć na stronie https://zpf.pl/.