Chcę zapłacić
Mamy do dyspozycji różne formy płatności, takie jak płatność kartą czy przelew bankowy. Informacje dot. płatności znajdują się w piśmie, który do Ciebie wysłaliśmy. Znajdziesz je również logując się na „Moje strony”.
Jeśli otrzymałeś od nas roszczenie dotyczące windykacji, przyczyną może być nieterminowe opłacenie faktury. Jeżeli chcesz zapłacić, zawsze najlepiej jest skorzystać z informacji zawartych w przesłanym przez nas liście, aby upewnić się, że płatność przekazana zostanie we właściwy sposób.
Jeżeli nie możesz zapłacić – skontaktuj się z nami jak najszybciej. Brak możliwości spłaty długu jest powszechną sytuacją i nie jesteś z tym sam. Jeśli nie jesteś w stanie spłacić całego długu naraz, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy, czy możemy wspólnie znaleźć rozwiązanie, takie jak np. plan rozłożenia spłaty na raty.
Mamy do dyspozycji różne formy płatności, takie jak płatność kartą czy przelew bankowy. Informacje dot. płatności znajdują się w piśmie, który do Ciebie wysłaliśmy. Znajdziesz je również logując się na „Moje strony”.
Jeśli nie masz teraz możliwości spłacenia swojego długu, ważne jest, abyś jak najszybciej skontaktował się z nami w celu sprawdzenia, czy możemy wspólnie znaleźć rozwiązanie.
Zwykle płatność dociera do nas w ciągu 1–3 dni roboczych. Skontaktuj się z nami lub zaloguj się na „Moje strony”, jeżeli chcesz sprawdzić płatność.