Obsługa klienta

Jak możemy Ci pomóc? Tutaj możesz uzyskać odpowiedzi na swoje pytania i przemyślenia. Jeśli nie znajdziesz tego, czego szukasz, skontaktuj się z nami!

  • Co to jest potwierdzenie spłaty?

    Potwierdzenie spłaty to dokument stwierdzający, że cały dług został spłacony. Nie oznacza to, że wszystkie Twoje zobowiązania zostały spłacone. Bez wahania skontaktuj się z nami, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości!

  • Ile mi jeszcze zostało do spłaty?

    Skontaktuj się z nami, żebyśmy mogli wspólnie zająć się tą sprawą.

  • Jakie jest moje całkowite zadłużenie?

    Skontaktuj się z nami, żebyśmy mogli wspólnie zająć się tą sprawą. Możesz to zrobić telefonicznie lub mailowo.

  • Mam wiele niezapłaconych rachunków. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

    Nie tylko Ty masz takie kłopoty. Może się to przytrafić każdemu. W takiej sytuacji jak najszybciej skontaktuj się z nami. Wspólnie postaramy się znaleźć rozwiązanie, które będzie satysfakcjonujące dla obu stron.

  • Dlaczego wciąż mam dług, pomimo dokonania zapłaty?

    Często wynika to z nieopłacenia odsetek lub kosztów sądowych. Mogą być także inne przyczyny. Skontaktuj się z nami, żeby wyjaśnić wszelkie wątpliwości.

  • Co się stanie, jeśli w ogóle nie zapłacę?

    Jeśli nie zapłacisz, sprawa może zostać skierowana do sądu. Będą się z tym wiązały dodatkowe koszty. Ryzykujesz także wpisanie na listę dłużników. Jeśli znajdziesz się na liście dłużników, będzie Ci bardzo trudno dokonywać zakupów z odroczoną płatnością, wykupić abonament telefoniczny, otrzymać kredyt w banku itp. Z tego względu ważne jest, żebyś skontaktował/a się z nami, jeśli nie możesz aktualnie dokonać płatności.

Skontaktuj się z nami

 info@alektumgroup.pl

71 722 68 80